JÍDELNÍ LÍSTEK

HEALTHY MENU

29.10. - 4.11.


PONDĚLÍ 

SnídaněPomazánka z červené řepy,  žitný chléb, cherry rajčata (1, 7, 11)

Dezert:  Čokoládový dort  (1, 3, 7, 8)

Oběd:  Tofu plátek se zelninou na kari, jasmínová rýže (5, 6, 11)

Svačina:  Slaný koláč s brokolicí a houbami, zelenina crudite (1, 3, 7, 11)

Večeře:  Dýňový guláš s kuřecím sous vide, cuketové placičky  (3, 11)

Jídlo vhodné k ohřevu:  3, 5


ÚTERÝ

SnídaněPohanková kaše se skořicí a čokoládou, ovoce, ořechy (8)

Dezert: Lívance s tvarohem a ovocem  (1, 3, 7, 8)

Oběd:   Těstoviny s rajčatovým pestem, grilovaný lilek, sýr light  (3, 7, 11)

Svačina: Muffiny na slano s olivami a čedarem, zelenina (1, 3, 7, 11)

Večeře:  Plněná krůtí kapsa se šunkou a mozzarelou, bylinková rýže (7, 11)

Jídlo vhodné k ohřevu:   1, 3, 5


STŘEDA

SnídaněSázená vejce na šunce se zeleninou, žitný chléb, mrkvové hranolky  (1, 3, 11)

Dezert:  Dvoubarevná bábovka  (1, 3, 7, 8)

Oběd: Mix pečených ryb, grilovaná zelenina, šťouchané brambory s petrželkou (3, 7, 11)

Svačina: Zapečené paprikové lodičky s cibulí, hummus, fitness chléb  (1, 8, 11)

Večeře:  Mrkev s fazolkami a špenátem,  tarhoňový salát se zeleninou (1, 11)

Jídlo vhodné k ohřevu:  1, 3, 5


ČTVRTEK

SnídaněPalačinky s tvarohem a lesním ovocem (1, 3, 7, 8)

Dezert:  Ovocno – proteinové smoothie  (1, 3, 7, 8)

Oběd: Seitan s dvoubarevným zelím, bramborovo-proteinový knedlík (1)

Svačina:  Lehký bramborový salát fitness menu, řapíkatý celer, žitný chleba (1, 3, 7, 11)

Večeře:  Paela se zeleninou, pečená zelenina

Jídlo vhodné k ohřevu:  1, 3, 5


PÁTEK

Snídaně: Toust s cizrnovo hráškovou pomazánkou, vejce, zelenina, žitný chléb  (1, 3,  11)

Dezert:  Kokosový dort Rafaelo   (1, 3, 7, 8)

Oběd:  Rizoto s  bazalkovým pestem, krůtí sous vide, zeleninový salát (8, 11)

Svačina:  Fazolová pomazánka s pečenou paprikou, žitný chléb (1, 11)

Večeře:  Tortila s fazolemi, zeleninou a jopurtovým dipem (1, 7, 8, 11)

Jídlo vhodné k ohřevu: 1, 3, 7


SOBOTA

SnídaněVanilkový tvarožník s hruškami (1, 3, 7, 8)

Dezert: Tiramisu  (1, 3, 7, 8)

Oběd:  Vegetariánský burger s grilovanou zeleninou, americké brambory, jogurtová tatarka (5, 7)

Svačina:  Salát z pečené zizrny s pohankou a zeleninou a kapií

Večeře:  Kuřecí prso na grilu s bylinkami, kukuřice na másle (7, 11)

Jídlo vhodné k ohřevu:    3, 5



NEDĚLE

SnídaněHummus s pečenou dýní a brusinkami, žitný chléb  (1, 8, 11)

Dezert: Tvarohovo – arašídová pomazánka s rýžovými chlebíčky  (1, 3, 5,  7, 8)

Oběd:  Tempeh na česneku a bylinkách, mrkvovo bramborová kaše ( 5, 7, 11)

Svačina: Zeleninový salát s třemi druhy sýrů, ořechy, kukuřičné chipsy  (1, 7, 11)

Večeře:  Gratinované brambory s vajíčkem baby karotkou a brokolicí, zeleninový salát (3, 11)

Jídlo vhodné k ohřevu:




Krabičky spotřebujte do dne uvedeného na obalu

  • Nutriční hodnoty uvedeny na www.fitnessmenu.cz

Změny v jídelním lístku jsou vyhrazeny

O nás

Snažíme se dokázat, že zdravé jídlo může dobře chutnat a přitom skvěle vypadat. Pokrmy připravujeme ze surovin od ryze českých chovatelů a pěstitelů. Veškerá zelenina je pěstovaná bez pou-žití chemických hnojiv. Při přípravě pokrmů klademe velký důraz na obsah bílkovin, vyvážené množství vitamínů a dalších potřebných látek.

Kontakt

FoodHouse
Na Strži 1721/63
140 62 Praha 4
tel.: +420 702 055 028
email: info@healthymenu.cz